Een centrale omgeving voor al uw diensten
Als klant van BIT ontvangt u inloggegevens tot onze klantenportal. Hiermee kunt u 24/7 de meeste diensten beheren. Zo kunt u bijvoorbeeld contactgegevens wijzigen, tickets inzien of een bezoek aan onze datacenters aanmelden.
Waarom onze klantenportal van meerwaarde is voor u als klant van BIT? In onze klantenportal heeft u real time inzage in uw stroomverbruik en bandbreedtegebruik. Hierdoor heeft u binnen één centrale omgeving, actuele informatie over uw diensten.
Aanmelden bezoek datacenterOm de datacenters van BIT te bezoeken moet u zich vooraf aanmelden. Via de klantenportal kunnen klanten die apparatuur hebben staan in onze datacenters dit zelf inplannen. Loopt een bezoek uit? Dan kunt u eenvoudig en zonder remote/smart hands uw aanmelding verlengen. Ieder bezoek vanuit uw organisatie wordt geregistreerd en is voor u via een logboek inzichtelijk. Zo ziet u wanneer en door wie binnen uw organisatie de datacenters zijn bezocht. |
Actueel stroomverbruikAls er stroomopties in het rack aanwezig zijn, dan ziet u naast het stroomverbruik per maand ook het actuele verbruik zonder dat hiervoor remote/smart hands nodig zijn. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om in de historie uw verbruik terug te zien en wordt uw totale verbruik in overzichtelijke grafieken getoond. |
StatistiekenIn de klantenportal is ook het bandbreedtegebruik inzichtelijk en kunt u zien wat er op uw verbinding gebeurt. Deze informatie wordt real time bijgewerkt. Eventuele problemen op uw netwerk kunnen hierdoor snel gedetecteerd en geanalyseerd worden. Naast deze statistieken zijn er ook dashboards voor loadbalancing en de tool voor veilig videobellen, (private hosted) Jitsi beschikbaar. |
Duidelijke formulierenBinnen de klantenportal vindt u ook duidelijke formulieren waarmee u eenvoudig zaken als patches, domeinnamen of zelfstandig toegang kunt aanvragen. Heeft u vragen over uw diensten of over het gebruik van de klantenportal dan kunt u deze direct stellen aan een medewerker via chatsupport. |
Two Factor AuthenticationIn de klantenportal kunt u gebruikmaken van two factor authentication. Uiteraard raden wij aan om deze extra beveiligingslaag te activeren maar u heeft hierin zelf de keuze. Zo kunt u de extra authenticatiestap: uitzetten, optioneel houden of verplichten voor alle portalgebruikers die onder uw organisatie vallen. |
RechtenmodelAls u meerdere portal accounts heeft dan kunt u per account aangeven welke lees- en schrijfrechten dat account heeft. Een gebruiker heeft zo niet meer rechten dan hij/zij nodig heeft. Een gebruiker die een account heeft om facturen in te zien, heeft niet de rechten nodig om bijvoorbeeld DNS-wijzigingen door te voeren. |
Meer weten over de klantenportal?
Wilt u meer weten over onze klantenportal? Of bent u nieuwsgierig welke opties er nog meer zijn? Neem dan contact met ons op via 0318 648 688 of via info@bit.nl.