- 19-02-25BIT introduceert server-side e-mailfiltering met Sieve
- 06-02-25Shared hosting wordt opgefrist
- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
Onderbreking glasvezelverbinding BIT-1 - TC2
29-12-2017 08:05:19
- 29-12-2017 14:10:05
Status:
opgelost
Er heeft zich omstreeks 7.21 uur een storing voorgedaan op de glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2 in Amsterdam. Verkeer is omgeleid, maar de kans bestaat dat u hier enige hinder van heeft ondervonden. Klanten met waves tussen BIT-1 en Telecity 2 kunnen nog steeds verbindingsproblemen ervaren. Engineers van BIT zijn druk met het uitzoeken van de oorzaak en mogelijke oplossing.
Updates over deze storing volgen hier.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 10.55 uur
De glasvezel zelf is niet beschadigd. Het incident wordt veroorzaakt door een defecte booster in onze transmissie-apparatuur in Amsterdam. Engineers zijn aan het werk om dit probleem op te lossen.
Update geplaatst op 29-12-2017, 11.12 uur:
De optical booster in Amsterdam vertoont afwijkend gedrag. Voorbereidingen voor het vervangen van de booster zijn getroffen. Er is nog geen verwachte oplostijd bekend.
Update geplaatst op 29-12-2017, 13.05 uur:
Na het uitvoeren van een aantal tests en overleg met de leverancier is geconcludeerd dat de booster defect is en vervangen moet worden. Een engineer is met een vervangende booster op weg naar Amsterdam.
Update geplaatst op 29-12-2017, 14.12 uur:
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Updates over deze storing volgen hier.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 10.55 uur
De glasvezel zelf is niet beschadigd. Het incident wordt veroorzaakt door een defecte booster in onze transmissie-apparatuur in Amsterdam. Engineers zijn aan het werk om dit probleem op te lossen.
Update geplaatst op 29-12-2017, 11.12 uur:
De optical booster in Amsterdam vertoont afwijkend gedrag. Voorbereidingen voor het vervangen van de booster zijn getroffen. Er is nog geen verwachte oplostijd bekend.
Update geplaatst op 29-12-2017, 13.05 uur:
Na het uitvoeren van een aantal tests en overleg met de leverancier is geconcludeerd dat de booster defect is en vervangen moet worden. Een engineer is met een vervangende booster op weg naar Amsterdam.
Update geplaatst op 29-12-2017, 14.12 uur:
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.