- 19-02-25BIT introduceert server-side e-mailfiltering met Sieve
- 06-02-25Shared hosting wordt opgefrist
- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
Storing telefonie
25-01-2018 13:58:25
- 26-01-2018 16:15:57
Status:
opgelost
Onze telefonieleverancier heeft aangegeven last te hebben van een storing. Tijdens al tot stand gekomen inkomende gesprekken, kunt u als beller naar BIT hinder ervaren door ontbrekende audio. BIT, als ontvanger, ervaart tijdens het tot stand gekomen gesprek geen hinder door ontbrekende audio. Onze leverancier heeft de storing in onderzoek. We verwachten op korte termijn een statusupdate te kunnen geven van deze storing.
Mocht u vragen hebben over dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op +31 (0)318 648 688 of, in dit geval wellicht beter, via support@bit.nl.
Update geplaatst om 18.02
De storing staat nog open bij onze leverancier. Onze storingsdienst is op het reguliere nummer bereikbaar. Mocht het gesprek niet goed opgezet kunnen worden, zullen wij contact opnemen via een ander kanaal. .
Update geplaatst op 26-01-2018 om 10.35 uur
Onze leverancier laat weten dat de problemen zich specifiek voordeden bij gesprekken vanaf klanten van ZiggoVodafone, en dat deze problemen sinds gisterenmiddag niet meer gezien zijn. Onze leverancier heeft nog niet bevestigd dat de problemen definitief verholpen zijn.
Update geplaatst om 16.13
Onze leverancier heeft het incident nog niet definitief bij ons afgemeld. Maar sinds gisteren hebben wij geen problemen meer ervaren. Het incident wordt daarom door ons gesloten.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Mocht u vragen hebben over dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op +31 (0)318 648 688 of, in dit geval wellicht beter, via support@bit.nl.
Update geplaatst om 18.02
De storing staat nog open bij onze leverancier. Onze storingsdienst is op het reguliere nummer bereikbaar. Mocht het gesprek niet goed opgezet kunnen worden, zullen wij contact opnemen via een ander kanaal. .
Update geplaatst op 26-01-2018 om 10.35 uur
Onze leverancier laat weten dat de problemen zich specifiek voordeden bij gesprekken vanaf klanten van ZiggoVodafone, en dat deze problemen sinds gisterenmiddag niet meer gezien zijn. Onze leverancier heeft nog niet bevestigd dat de problemen definitief verholpen zijn.
Update geplaatst om 16.13
Onze leverancier heeft het incident nog niet definitief bij ons afgemeld. Maar sinds gisteren hebben wij geen problemen meer ervaren. Het incident wordt daarom door ons gesloten.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.