- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
Verstoring verbinding Ede-Londen
26-11-2018 16:29:30
- 26-11-2018 16:50:41
Status:
opgelost
Door nog onbekende redenen is de verbinding tussen onze apparatuur in Ede en Londen verbroken. Verkeer wordt automatisch omgeleid via andere paden, maar het kan een korte tijd duren voor deze nieuwe routes op het gehele internet bekend zijn. Het is hierdoor mogelijk dat er packetloss ervaren wordt tot de routes overal opnieuw bekend zijn.
Update geplaatst op 26-11-2018, 16.48u
Sinds 16.40u is de verbinding hersteld. Wij wachten nog op reactie de leverancier van deze verbinding voor een verklaring van de verstoring.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 26-11-2018, 16.48u
Sinds 16.40u is de verbinding hersteld. Wij wachten nog op reactie de leverancier van deze verbinding voor een verklaring van de verstoring.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.