- 19-02-25BIT introduceert server-side e-mailfiltering met Sieve
- 06-02-25Shared hosting wordt opgefrist
- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
Netwerkonderbreking
27-02-2019 14:49:43
- 27-02-2019 16:07:00
Status:
opgelost
Om 14.42 uur is er een korte onderbreking op ons netwerk geweest. De oorzaak en impact ervan worden op dit moment onderzocht.
Update geplaatst op 27-02-2019, 15.04
De storing werd veroorzaakt door een crash van de forwarding-engine op switch "leaf-sw1.bit-2b". De switch heeft zichzelf herstart en na het herstarten waren alle services weer beschikbaar. Klanten met een verbinding op deze switch hebben een onderbreking van enkele minuten bemerkt. Het incident zal verder worden onderzocht samen met onze leverancier.
Update geplaatst op 27-02-2019, 16.03
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 27-02-2019, 15.04
De storing werd veroorzaakt door een crash van de forwarding-engine op switch "leaf-sw1.bit-2b". De switch heeft zichzelf herstart en na het herstarten waren alle services weer beschikbaar. Klanten met een verbinding op deze switch hebben een onderbreking van enkele minuten bemerkt. Het incident zal verder worden onderzocht samen met onze leverancier.
Update geplaatst op 27-02-2019, 16.03
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.