- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
Verstoring glasvezels Londen/Frankfurt
01-08-2020 16:01:27
- 02-08-2020 05:30:00
Status:
opgelost
Momenteel zien we onverwacht onze routers in Londen en Frankfurt down gaan. We gaan uit van een kapotte glasvezelkabel ergens in het traject van BIT naar de beide locaties en zullen een ticket bij onze leverancier aanmaken.
Netwerkverkeer kan hierdoor even hebben 'gehikt' terwijl onze routers nieuwe routes berekenden.
Update geplaatst op 01-08-2020, 17.02 uur
We hebben nog geen inhoudelijke reactie van onze leverancier ontvangen.
Update geplaatst op 01-08-2020, 20.30 uur
De glasvezel is beschadigd en zal de komende uren worden gerepareerd.
Update geplaatst op 02-08-2020, 07.50 uur
De glasvezel was beschadigd geraakt vanwege een boer die in een land aan het ploegen was. De glasvezel is inmiddels gerepareerd en weer operationeel.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Netwerkverkeer kan hierdoor even hebben 'gehikt' terwijl onze routers nieuwe routes berekenden.
Update geplaatst op 01-08-2020, 17.02 uur
We hebben nog geen inhoudelijke reactie van onze leverancier ontvangen.
Update geplaatst op 01-08-2020, 20.30 uur
De glasvezel is beschadigd en zal de komende uren worden gerepareerd.
Update geplaatst op 02-08-2020, 07.50 uur
De glasvezel was beschadigd geraakt vanwege een boer die in een land aan het ploegen was. De glasvezel is inmiddels gerepareerd en weer operationeel.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.