- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
Externe internetstoring
14-08-2020 15:22:54
- 14-08-2020 15:45:00
Status:
opgelost
Rond 15.10 uur is er veel internetverkeer naar BIT weggevallen. Deze verstoring zit niet in het BIT-netwerk en niet in onze datacenters. Het probleem wordt elders op het internet veroorzaakt. Onze verbindingen naar de internet exchanges en transit providers zijn beschikbaar.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 15.33 uur
Het incident wordt veroorzaakt door stroomuitval in een extern datacenter. Ofschoon BIT zelf geen apparatuur in dit datacenter heeft staan, worden substantiële delen van het internetverkeer in Nederland wel via dit datacenter gerouteerd. Het kan enige tijd duren alvorens de stroomvoorziening in dit datacenter weer in orde is en alle apparatuur aldaar weer operationeel is.
Het netwerk van BIT is niet onderbroken geweest. Omdat dit incident zich voordoet buiten ons netwerk of binnen die van onze partners, wordt dit incident gesloten. Mocht u echter vragen hebben over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 15.33 uur
Het incident wordt veroorzaakt door stroomuitval in een extern datacenter. Ofschoon BIT zelf geen apparatuur in dit datacenter heeft staan, worden substantiële delen van het internetverkeer in Nederland wel via dit datacenter gerouteerd. Het kan enige tijd duren alvorens de stroomvoorziening in dit datacenter weer in orde is en alle apparatuur aldaar weer operationeel is.
Het netwerk van BIT is niet onderbroken geweest. Omdat dit incident zich voordoet buiten ons netwerk of binnen die van onze partners, wordt dit incident gesloten. Mocht u echter vragen hebben over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.