- 19-02-25BIT introduceert server-side e-mailfiltering met Sieve
- 06-02-25Shared hosting wordt opgefrist
- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
21-11-2020 05:12:13
- 21-11-2020 05:45:47
Status:
opgelost
Omstreeks 04.34 uur is een 'line card' in leaf-sw4.bit-2b om nog onduidelijke redenen herstart. Dit heeft zeer waarschijnlijk voor een korte onderbreking in het internetverkeer geleid.
Engineers van BIT zijn met onderzoek bezig.
Update geplaatst om 05.34 uur
De herstart van de line card kwam voort uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
We zullen contact opnemen met onze leverancier om dit verder te laten onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Engineers van BIT zijn met onderzoek bezig.
Update geplaatst om 05.34 uur
De herstart van de line card kwam voort uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
We zullen contact opnemen met onze leverancier om dit verder te laten onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.