- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
14-01-2021 20:15:06
- 14-01-2021 20:21:31
Status:
opgelost
Omstreeks 19.30 uur heeft een line card op leaf-sw3.bit-2b voor onduidelijke reden zichzelf herstart. Klanten met een enkele uplink op deze switch hebben mogelijk een korte onderbreking in het internetverkeer gemerkt.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart van de line card voortkwam uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is op dit moment de situatie weer normaal.
Update geplaatst op 14-01-2021, 20.20 uur
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.