- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Line card reset op leaf-sw6.bit-2a
30-05-2021 17:22:45
- 30-05-2021 17:27:45
Status:
opgelost
Omstreeks 17.22 uur heeft een line card op leaf-sw6.bit-2a zichzelf herstart. Klanten met een enkele uplink op deze switch kunnen hierdoor mogelijk een korte onderbreking in het internet verkeer hebben ervaren. Vanaf 17.27 uur was de line card weer volledig operationeel.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart is gekomen omdat de line card een error detecteerde. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart is gekomen omdat de line card een error detecteerde. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.