- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
Netwerkstoring in onderzoek
28-12-2021 14:08:06
- 28-12-2021 14:58:06
Status:
opgelost
Omstreeks 13.49 uur heeft zich een storing voorgedaan in het netwerk, inmiddels zien wij geen problemen meer.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek.
Update geplaatst op 28-12-2021, 14.58
Er is een bottleneck aan het licht gekomen op jun1.bit-2a tijdens een specifieke actie binnen ons eigen netwerk. Uiteraard voeren we deze specifieke actie niet uit tot we deze bottleneck opgelost hebben.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek.
Update geplaatst op 28-12-2021, 14.58
Er is een bottleneck aan het licht gekomen op jun1.bit-2a tijdens een specifieke actie binnen ons eigen netwerk. Uiteraard voeren we deze specifieke actie niet uit tot we deze bottleneck opgelost hebben.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.