- 19-02-25BIT introduceert server-side e-mailfiltering met Sieve
- 06-02-25Shared hosting wordt opgefrist
- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
Storing netwerkbackup
19-10-2022 13:53:09
- 19-10-2022 15:30:09
Status:
opgelost
Op dit moment ondervinden wij een storing aan een van de backupservers. Hierdoor zijn sommige mounts naar backups op dit moment niet beschikbaar. Engineers van BIT zijn bezig om het probleem te verhelpen.
Update geplaatst op 19-10-2022, 13.56
De getroffen machine zal herstart worden, daardoor zullen alle mounts naar backups vanaf klant machines niet meer beschikbaar zijn.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.00
Het probleem is nog niet verholpen na de reboots. Het probleem is nog in onderzoek en engineers werken aan een oplossing.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.07
De zpool is weer beschikbaar. Mounts op klantmachines naar backups worden hersteld door engineers.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.30
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst op 19-10-2022, 13.56
De getroffen machine zal herstart worden, daardoor zullen alle mounts naar backups vanaf klant machines niet meer beschikbaar zijn.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.00
Het probleem is nog niet verholpen na de reboots. Het probleem is nog in onderzoek en engineers werken aan een oplossing.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.07
De zpool is weer beschikbaar. Mounts op klantmachines naar backups worden hersteld door engineers.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.30
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.