- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Storing netwerkbackup
19-10-2022 13:53:09
- 19-10-2022 15:30:09
Status:
opgelost
Op dit moment ondervinden wij een storing aan een van de backupservers. Hierdoor zijn sommige mounts naar backups op dit moment niet beschikbaar. Engineers van BIT zijn bezig om het probleem te verhelpen.
Update geplaatst op 19-10-2022, 13.56
De getroffen machine zal herstart worden, daardoor zullen alle mounts naar backups vanaf klant machines niet meer beschikbaar zijn.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.00
Het probleem is nog niet verholpen na de reboots. Het probleem is nog in onderzoek en engineers werken aan een oplossing.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.07
De zpool is weer beschikbaar. Mounts op klantmachines naar backups worden hersteld door engineers.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.30
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst op 19-10-2022, 13.56
De getroffen machine zal herstart worden, daardoor zullen alle mounts naar backups vanaf klant machines niet meer beschikbaar zijn.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.00
Het probleem is nog niet verholpen na de reboots. Het probleem is nog in onderzoek en engineers werken aan een oplossing.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.07
De zpool is weer beschikbaar. Mounts op klantmachines naar backups worden hersteld door engineers.
Update geplaatst op 19-10-2022, 15.30
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.