- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
Deel virtual machines onbeschikbaar
27-01-2023 16:09:33
- 27-01-2023 17:00:00
Status:
opgelost
Als gevolg van een verstoring in het netwerk naar een hypervisor zijn een aantal virtual machines onbeschikbaar geworden. Engineers onderzoeken het probleem en zullen de VM's naar andere hypervisors verhuizen of de verstoring verhelpen. De incidentmelding zal geüpdatet worden zodra er meer informatie beschikbaar komt.
Update geplaatst om 16.14 uur
De getroffen virtual machines zijn weer beschikbaar nadat ze verhuisd zijn naar een andere hypervisor.
Update geplaatst om 16.40 uur
Op de getroffen hypervisor werd om 15.50 uur een standaard tcpdump commando uitgevoerd om een forwardingsvraagstuk te debuggen. Om vooralsnog onduidelijke redenen veroorzaakte het stoppen van de dump een kernel lock. Er zal in een labomgeving verder uitgezocht worden of de crash gereproduceerd kan worden zodat de bug verder onderzocht kan worden.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 16.14 uur
De getroffen virtual machines zijn weer beschikbaar nadat ze verhuisd zijn naar een andere hypervisor.
Update geplaatst om 16.40 uur
Op de getroffen hypervisor werd om 15.50 uur een standaard tcpdump commando uitgevoerd om een forwardingsvraagstuk te debuggen. Om vooralsnog onduidelijke redenen veroorzaakte het stoppen van de dump een kernel lock. Er zal in een labomgeving verder uitgezocht worden of de crash gereproduceerd kan worden zodat de bug verder onderzocht kan worden.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.