- 14-10-24Digitale soevereiniteit: wat betekent het voor jou en je bedrijf?
- 15-07-24Vrijheid van meningsuiting versus censuur
- 08-07-24Statistieken in de BIT Portal
- 18-06-24Waarom iedere website een security.txt nodig heeft
- 11-06-24Black Building Test bij BIT
- 13-05-24Certificaatvrijheid met Let’s Encrypt
- 08-04-24Echte mensen, echte service: bereikbaarheid bij BIT
- 28-02-24De sleutel voor RocksDB performance
- 14-02-24Timeseries data bij BIT
- 06-02-24Tweestapsverificatie (2FA): Versterk je online beveiliging
Echte mensen, echte service: bereikbaarheid bij BIT
Het valt (ons) de laatste jaren op: het is een uitdaging om organisaties of bedrijven te bereiken. Als je al een telefoonnummer kan vinden, is het vaak een ontmoedigende (en frustrerende) ervaring om dat nummer te bellen. Je krijgt vaak te horen dat je ook kan chatten of mailen, en dat de wachttijd langer is dan normaal, omdat ze het toch 'Oh Zo Druk' hebben.
Dit komt ook naar voren uit de Nationale Voice Monitor 2024. In dit onderzoek is te lezen dat je als consument in 2023 slechts 35% van de tijd direct een medewerker aan de lijn kreeg. Bijzonder, als je vervolgens leest dat telefonie voor alle leeftijdscategorieën het voorkeurskanaal is met 54%.
Wij bij BIT vinden dat je daar, zeker als zakelijke klant, geen genoegen mee moet nemen.
Wanneer je ons belt tijdens kantoortijden krijg je direct een van onze supportmedewerkers (echte mensen!) aan de lijn. Onze supportmedewerkers zijn niet alleen vriendelijk, maar weten ook waar ze het over hebben. Ze weten wie je bent, welke diensten je bij ons afneemt, en vaak kunnen ze ook direct helpen met het oplossen van je probleem. En mocht het nu toch een meer technische uitdaging zijn, dan schakelen we makkelijk over naar een van onze engineers.
De telefoon gaat ook wel eens over buiten kantoortijd. Ook dan krijg je altijd een persoon aan de lijn. Onze engineers rouleren de storingsdiensten, zodat onze klanten 24/7 geholpen kunnen worden.
En dan onze chat. Waar je ondertussen gewend bent om met een chatbot te moeten communiceren om iets gedaan te krijgen, wordt de chat van BIT bemenst door diezelfde supportmedewerkers. En ook daar geldt, mocht een supportmedewerker niet kunnen helpen, dan staat er altijd een engineer klaar om mee te kijken zodat je vraag of probleem snel wordt beantwoord of opgelost.
Bovendien hechten we veel waarde aan snelheid, want de tijd van onze klanten is kostbaar. Wanneer je ons belt, kun je erop vertrouwen dat we binnen kantoortijd de telefoon tijdig opnemen, gemiddeld binnen 10 seconden. Onze chat wordt gemiddeld binnen 1 minuut beantwoord.
Bij BIT nemen we klantenservice serieus. Iets waar veel andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.