- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
Netwerkonderhoud BIT-1 & BIT-2D
09-10-2024 00:00:00
- 09-10-2024 06:00:00
Urgentie: Gepland
Getroffen diensten:
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw1.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw2.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw3.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw4.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw1.bit-2d"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw2.bit-2d"
Verwachte impact:
- Onderbreking van de verbinding van +/- 30 minuten tijdens de herstart van de switch
Klantactie vereist: Nee
Referentienummer: 193995
Samenvatting:
De leaf-switches in BIT-1 en BIT-2D worden voorzien van nieuwe software.
Details:
De switches worden één voor één voorzien van nieuwe software. Tijdens dit proces zal iedere switch een reboot nodig hebben, wat voor een onbeschikbaarheid van de verbindingen zorgt. Naar verwachting zullen deze onderbrekingen ongeveer 30 minuten duren.
U kunt op uw factuur en via de netwerkstatistieken in de klantenportal terugvinden of u gebruikmaakt van aansluitingen op deze switches.
Update geplaatst op 09-10-2024, 04.20
Dit onderhoud is succesvol afgerond om 04.10 uur. Heeft u vragen over dit onderhoud, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Getroffen diensten:
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw1.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw2.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw3.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw4.bit-1"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw1.bit-2d"
- Klanten met een netwerkaansluiting op switch "leaf-sw2.bit-2d"
Verwachte impact:
- Onderbreking van de verbinding van +/- 30 minuten tijdens de herstart van de switch
Klantactie vereist: Nee
Referentienummer: 193995
Samenvatting:
De leaf-switches in BIT-1 en BIT-2D worden voorzien van nieuwe software.
Details:
De switches worden één voor één voorzien van nieuwe software. Tijdens dit proces zal iedere switch een reboot nodig hebben, wat voor een onbeschikbaarheid van de verbindingen zorgt. Naar verwachting zullen deze onderbrekingen ongeveer 30 minuten duren.
U kunt op uw factuur en via de netwerkstatistieken in de klantenportal terugvinden of u gebruikmaakt van aansluitingen op deze switches.
Update geplaatst op 09-10-2024, 04.20
Dit onderhoud is succesvol afgerond om 04.10 uur. Heeft u vragen over dit onderhoud, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.