- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
Verstoring hypervisor
09-10-2024 13:24:12
- 09-10-2024 13:50:00
Status:
opgelost
Eén van onze hypervisors in onze cloud is rond 13.22 uur verstoord geraakt. De virtual machines die door deze verstoring getroffen zijn worden naar een andere hypervisor verplaatst en zullen binnenkort weer beschikbaar zijn. Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 13.41 uur
De verstoring was het gevolg van een menselijke fout. Deze fout is hersteld voordat de virtual machines naar een andere hypervisor verhuisd werden. Alle machines zijn weer beschikbaar. De machines waar BIT een login op heeft zijn gecontroleerd naar correcte werking. Voor machines waar BIT geen login op heeft wordt de klant verzocht die werking zelf na te lopen.
Er zal onderzocht worden op welke wijze dergelijke menselijke fouten in de toekomst voorkomen kunnen worden.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 13.41 uur
De verstoring was het gevolg van een menselijke fout. Deze fout is hersteld voordat de virtual machines naar een andere hypervisor verhuisd werden. Alle machines zijn weer beschikbaar. De machines waar BIT een login op heeft zijn gecontroleerd naar correcte werking. Voor machines waar BIT geen login op heeft wordt de klant verzocht die werking zelf na te lopen.
Er zal onderzocht worden op welke wijze dergelijke menselijke fouten in de toekomst voorkomen kunnen worden.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.